Spöken?

Just det! Inatt när jag och Linus skulle sova så var det någon som var uppe och gick på vinden..?!
Alltså det var inte små steg som man skulle kunna tänka att man inbillade sig, utan det var verkligen hårda steg och dom gick rätt fort, precis över Linus rum.. Det är inte första gången, utan vi har hört det en natt innan också..

Alltså igår då, jag låg ytterst i sängen och så hörde jag stegen då, jag låg stilla ett tag och hållde i Linus, han undrade vad det var men jag ska bara "shyy!!" typ.. Och så kollade jag på klockan och så var den 00.15.. så jävla typiskt!
Hatar sånt där :(

På tal om spöken och så, vi har en skum klocka hemma som står nere i TVrummet, en gammal digital klocka.
VARJE natt (om inte vi är på nedervåningen) så sätts alarmet på runt 00.00 - 04.00 typ.
Men om vi är på nedervåningen sätts den aldrig på! Så sjukt jävla skumt..!!

Tror ni på spöken? Skriv gärna om ni har varit med om något som har med sånt att göra!

För jag tycker sånt är skit intressant! Skulle vara kul att läsa..!! :)



Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

hehe jaa :D



oh, jag älskar spöken! det är så spännande och roligt ^^ jag har faktiskt varit med om en sak en gång ;)



jag var hemma hos en kompis och hennes mormor berättade om massor av spöken som hon hade hört och sett hemma hos de, hon är tydligen väldigt mottaglig för sånt. och så sa jag att jag jättegärna skulle vilja uppleva något sånt. måste också tillägga att min kompis morfar hade dött och han ville inte att hon skulle röka (som hon har gjort i flera år). efter den diskussionen gick vi ut på verandan för att hon skulle röka (det var vinter) och plötsligt när vi bara står där och pratar flyger askkoppen ner från räcket där den hade stått i säkert flera veckor, alltså stadigt i snön. den flög ungefär en meter. därefter ställde jag mig ungefär där askkoppen hade stått för att se vad som hänt och fick plötsligt en sådan hemsk huvudvärk! så jag backade ett steg och huvudvärken försvann.. sen när jag ställde mig där igen kom huvudvärken igen och samma sak när jag gick därifrån - den försvann. fick veta av hennes mormor efteråt att hennes morfar hade dött av ett slag i huvudet av en glasflaska så han hade troligtvis haft riktigt jäkla ont i huvudet som du kanske kan förstå.



kan du förklara det? ;D huhu, det var grymt att uppleva och jag tror på att det var hennes morfar som försökte få henne att sluta röka! :)

2010-08-17 @ 17:22:01
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0