R.F.D - Returns from the death :*

Ja, ni ser rubriken! Nu kör jag igång igen, får väll se hur länge jag håller ut :)
Allt är helt nytt känns det som, har träffat världens underbaraste Linus, han är bäst :) Felicia med då, dom delar första plats :) Har gjort ett stort jävla misstag med och har typ förlorat en av mina närmaste.. Jag saknar dej! <3

Ska ta och berätta lite som har hänt under tiden jag inte har bloggat, vilket jag inte har gjort på 5 månader (?!)

Den 10 Maj blev jag tillsammans med min älskling, vi har det hur bra som hellst och har 3 månader imorgon, vilket känns helt jävla sjukt eftersom man skulle kunna tro att vi har vatt tillsammans ett bra tag, inte ynka 3 månader! Han är perfekt!



Den 20 Juli Tattuerade jag mej vilket jag har väntat på ett helt år, blev inte riktigt som jag hade tänkt, men jag tycker den är fin :) Inte riktigt klar dock, ska dit lite mer skuggor, noter på notsträcken och en text från Alex låt som vi skrev till henne! Kommer ni ihåg?







Vad har mer hänt då ? Jo, VI SKAFFAR INTERNET NU I VECKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Livets höjdpunkt :*
Anledningen till att vi skaffar det är för att mamma och pappa har skaffat sig varsin data, annars hade dom ALDRIG fixat internet tills efter sommaren, jävla egon :(
Så nu ska väll dom börja stalka mej på face book och bloggen! Bäst att hålla inne det mest hemliga, eller vad tycker ni? :)
Trooooor inte jag har mycket mer att säga, jag kommer börja skriva varje dag nu, så det är bara att hålla ett extra öga öppet på min lilla stjaartis blogg :) "Hälsa på stjaartis blogg" haha, det har man hört många gånger i alla pinsamma videoinlägg, kolla gärna in dom under kategori "videoinlägg" och få er ett gott skratt (;

Saknar mitt lyckopiller, så slänger upp en gammal bild på oss :)


Kommentarer
Postat av: Felicia aka lyckopillret

Tänka sig att jag fortfarande delar första plats med din pojkvän (a) haha Känner mig hedrad :D haha

Saknar dig pullan <3

2010-08-10 @ 12:09:48
Postat av: Bex

Hey girl :) <3



tänkte bara säga... kolla upp så stavning och allt sånt är 100% korrekt innan det blir permanent ingjutet på din kropp ;)



den ser jättefin ut!

o du kommer vara så sööööt i bruna linser!



ey btw... ska du på lisas fest imorn så lär vi ses :)

ta hand om dig o grattis till era 3 månader!



love, Bex :)

(saknar för övrigt att sjunga med dig ..!)

2010-08-10 @ 15:26:24
URL: http://bexchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0