Pappas Flicka

Ska till läkaren idag för att fixa tabletter för min urre som jag har haft i 3-4 dagar nu! Den suger fårballe, inget snack om saken! Fick reda på att det tydligen kostar att göra en undersökning för mej nu! Tur att pappa betalar det mesta åt mej (: Det blir så när man inte har något sommarjobb!
Får se hur länge jag kan leva på han, ett bra tag till blir det nog hoppas jag, mwihi :)
För studiebidraget som jag får räcker ju bara i högst 2 veckor i alla fall... hmm...

Det är helt tyst i mitt huvud just nu, brukar ha små röster som säger åt mej vad jag ska skriva, men inte nu inte...
Så om ni läser något olämpligt - skyll på mitt huvud, inte mej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0