Mina framtidsplaner!

Jag har så mycket jag vill och ska göra..!!

Till att börja med ska jag:

Klippa mej - ett måste!
Fixa jobb till helger och kvällar eftersom att studeibidraget räcker inte - Om ni har några förslag så blir jag jätte glad!
Åka till Turkiet med Tove, Bex, Tessa, Lisa, Matilda och Dorina i början av oktober - GRYMT PEPP!


Lite senare när jag har fått ihop pengar blir det att:

Tattuera in pussis munnen på min lilla stjärtis - Har inte haft pengar och tid!
Köpa min efterlängtade iller som jag har tjatat om sen jag va 13 typ, nu när jag är 18 kan jag ju faktist
dra fingrarna ur röven och ta tag i det :) Har redan pratat med mamma och hon sa att om jag har pengar och tid till det så är det okej! Men det blir nog inom det närmaste året antar jag, så fort jag har pengar vilket jag kommer ha väldigt snart nu när jag ska fixa jobb! :) Ge namnförslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0