hallååå smulan

tjabba, bex här :D tillan tvingar mig att gästblogga, så tänkte skriva lite om min dag :D antar att ni är väldigt intresserade!
så, min dag började med att jag vaknade, iskallt i rummet men jag gick upp ändå, fixade mig o tog bussen till skolan, första gången sen vi började :) sååå, på vägen fick jag ett sms om att sista lektionen va inställd, JIPPIIIIE HALLELUJAAH, ! kom till skolan, hade mentorstid, bestämde att vi skulle fiska kräftor med klassen på torsdag, kuuul..? kanske.  iaf, sen fick vi veta att en till lärare va sjuk så vi hade bara en lektion !! JIPPIIIIE HALLELUJAAH!!
slutade alltså vid 10, gick ner till stan med tove hella o erika, sen gick jag upp till östrafolket o va med dem osååå, sen åkte vi hem med 20 över 3, åt fruktsallad o grädde med stoffe och sen drog jag hit, vi har pratat om turietresan :D drar den 1 oktober tror jag:D kommer bli så sjuuuuktkul! kan knappt vänta :D
men iaf, nu ska jag kolla på tv med tillan :)
hare bra ;) / rebecka lundberg HEHE

ps: matilda luktar fis
DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0