ÄNTLIGEN!

NU har vi äntligen fått internet hemma, känns sjukt gutt!
Ringde mamma när jag var i skolan och pratade om att skaffa iller men det enda hon sa var att jag skulle prata med pappa -.-
Jag har skrivit på två annonser på internet och när jag kom hem hade jag fått svar från en tjej som hade en kvar, jag visade mailet för mamma och visade även en massa söta videor på youtube på alla älskade små illrar!
Hon verkade gilla idéen mer och mer med att jag ska få skaffa en och sa tillslut och jag skulle svara på mailet jag fick och fråga om en bild! MWhihihi :*
Nu blir det bara att övertala pappa, vilket aldrig kommer gå!
Men så fort jag flyttar hemmifrån blir det att skaffa en i så fall! För jag vill verkligen ha en!

"Snälla jultomten, jag har varit snäll hela året och jag önskar mig en iller, kan du fixa det..?"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0