Var hälsad fula blogg -.-

Varning, ful blogg!
Ni tänker säkert "OOOOMMMMGGGG, SKA DEN SE UT SÅDÄR? VAD FAAAAN?"
- Nej det ska den inte :)

Ska försöka fixa till den, har redan varit duktig nog att kuna fixa alla färger på bloggen,
och självlart, rosa!
Men hur man får dit en bild överst, det är ett mysterium :(
Någon som vill hjälpa mej?

Hmm.. ni kan va lugna, bara för jag är blond så betyder det inte att jag kommer va en allmänt överdriven och blond fjortis här i bloggen ;) Tycker det påminner om någon... Kissie kanske ? ;) HAH!
Fia tyckte jag skulle bli nya kissie, men skulle nog inte tro det :)
-Dömmer du mej för jag är blond, fia? Snällt! Och du ska va min kompis? :(
Hiihi, hon är allt busig av sig :)

Hoppas ni kommer läsa min bloggis, jag kan nog va rätt så intressant :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0