Sveriges tråkigaste liv kanske?

Det är sjukt hur tråkigt man kan ha! Har precis ätit kräftor medans jag kollade på idol med mina päron. Oj vilket liv jag har (?!) Jag har nog sveriges tråkigaste liv. Gör fan aldrig nått.. - Jo är med Tim, vad gör vi då ? Kollar på film hela tiden?
Skulle vilja ha festat med Tove och dom.. Men det fick jag tydligen inte och lite sent att komma på att åka in till stan 30 min efter sista bussen har gått.

Aja, vad har jag gjort idag då? Gjort den här bloggen (y) Fixade det med bilden , Tack Julia :)

Lite fin blev den väll iaf ? :)

Fan, orkar inte skriva.. Skriver imorgon!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har sveriges tråkigaste liv

2009-10-17 @ 21:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0