Mums!

Så sjukt gott det kan va med chips och dipp. Sitter här och fetar, men så fort chipsen är slut ska jag gå ner och måla naglarna.. Rosa ofc :) Skulle egentligen ha solat, men fastnade framför bloggen. Den blev riktigt fin va? :)Det får bli att sola imorgon istället för vit tänker jag inte va :) Men då finns det ett problem.. Alla "fina" fräknar.. Vissa ser det som charmigt och gulligt, men NEJTACK! Jag skulle klara mej utan (y)

Snart kommer min Bby som ska hjälpa mej att hålla sängen varm hela natten. Fint är det! :*
Och imorgon blir det att kola på film med skolan, eller bio, eller nått.. Fattade inte (?!) Men det löser sig imorgon :)Just det, vill bara påpeka att Tove är en dum människa! Hon vill inte ta samma buss som mej imorgon bitti, så jag får klara mej själv helt enkelt.. Och hur kul är det ? :(
Tove = DUM = sant! Rätt, så rätt så :) Här har ni hennes blogg om det är någon som känner för att mobba henne :) http://toveankarman.blogg.se/

Men nu ska jag ner och fixa mina nails :) Hade jag inte haft så korta naglar (pga av att jag spelar gitarr) så hade jag satt på lite blingbling med, men det passar ju inte direkt till kortkorta naglar :(
Kanske hinner slänga in ett inlägg imorgon innan skolan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0