Hos min bajs (y)

Tjena snyggingar :)
Jag sitter i Tims säng med tim som också sitter vid sin data, man han är inte lika cool som jag som bloggar utan han sitter på Fish World och gnäller om att internet är segt , stackars liten :(
Det är bra att jag är så cool så jag kan va cool åt oss båda :*
Vi va nyss duktiga och gjorde kycklingsallad men när den skulle ätas märkte jag att Tim älskar nog inte mej, för jag hittade ett ben i en kycklingsbit i min sallad som Tim "hade glömt" att ta bort :(
Tänk så skulle jag va död nu om inte jag hade hittat det benet :(
Då skulle ni alla (en.. Leni, som har lovat att läsa min blogg :*) bli jätte ledsna för att ni inte kommer få läsa min coola blogg mer. Det skulle ju va lite sorgligt. (-Eller hur Leni?)

Hmmm... Just det .. På tal om Leni. Hon och jag var ute igår och så pratade vi om att man blir bajsnödig av Läkerol, och jag sa att jag skulle skriva om det i min blogg - så nu är det gjort :)
Fick nästan damp när jag inte kom på vad det där medlet hette, men kom på det när jag skulle hem, typ laxeringsmedel eller hur fan det stavas. Mvg till mej :) Lite bra är jag väll allt? :)
Bättre än alla er där ute iaf.. Eller Felicia är bra med, hon är bäst :)
Och hon kommer nog till mej på höstlovet. Det hoppas jag verkligen att hon gör :)
Men nu ska jag mysa ner under täcket med min icke-coola pojkvän och göra sånt som han och jag är bäst på :*
Och då tror ni jag menar "bråka", men ne, det gör vi nog inte under täcket :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, kommenterar

2009-10-18 @ 18:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0