UPPGRADERA DIN BLOGG KVINNA!!!!

Det va ett tag sen jag skrev, och nu skriver jag pga Lisa, för hon älskar mej och älskar att läsa min fiiina rosa (ofc) blogg :) But i don´t blame her for that :)
Jag sitter i Tims säng medans han räknar matte, men jag förstår inte ett skit när han vill ha hjälp.. Det enda jag vill göra nu är att bada hans råtta för den luktar bajs, men får inte för tim idag, för så fort han är klar ska vi bada.

Tim vill att jag ska skriva om honom, så här kommer det:
Han älskar mej, han tycker jag är störst, bäst och vackrast.
Han är bäst i sängen och han är tillsammans med mig bara för att han älskar mina tuttar.
Han är ständigt kåt och kan aldrig släppa blicken från mej, han verkligen knullar mej med blicken!
Vi knullar bara i 5 minuter för längre kan han inte hålla sig, för som sagt, han älskar mina tuttar, och ligger jag med mina nakna tuttar över han samtidigt som han är i mej så kan han inte hålla sig så länge :)
Nej okej, där ljög jag lite kanske :$ Men han älskar iaf mina tuttar !! Han står faktist bakom mej just nu och tar på dom och trycker sin snopp imot mej för den helt plötligt blev hård! Kan det ha varit mina tuttar som gjorde han så må tro ? :) Grrrrrrrrrrrr, jag vet att ni alla där ute vill va i min position just nu, för ni skulle bli såååå kåta :)
Jag har blivit imun mot hans sätt att göra mig kåt, för han gör det så ofta .. :)

Men nu ska jag inte skriva mer, så ni kan få försvinna in i eran egna tankar och fantisera om vad som händer sen :) Ska försöka hålla mej uppgraderad och skriva sen, eller imorgon eller nått, för som ni nu förstår hur tim är så kommer jag nog inte ha så mycket tid över ikväll ;) Hihi gullungar, vet hur kåta ni är just nu :*


Kommentarer
Postat av: bex

haha... fast, du menar nog uppdatera :P

och tillan, du har problem xD we still love you alltså men..wtf xD

2009-11-05 @ 18:57:38
URL: http://bexchili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0