Tove suger fårkuk :*

Tove suger, så jävla hårt! Det kommer aldrig bli nått av henne! Hon är bara lustig och luktar äckligt.
Det enda hon gör om dagarna är att vara med sin kille (som också är dum i huvudet), men tove tror att han är såååå snygg och bra, men nej, INTE sant! Toves självförtroende ligger på topp, men det borde det verkligen inte göra! FÖR HON SUUUUUUUGER! Man kan fråga vem som hellst och dom skulle tycka samma som mej! That´s true! Jag vet att tove kommer börja gråta när hon läser det här, för hon är överkänslig! Men hon är så jävla självkär så när hon kommer börja gråta kommer hon väll säkert bara va stolt över! MEN DET BORDE HON INTE! Jag förstår inte vad den tjejen tänker med, röven kanske? För hjärnan är de fan inte !!
Hon sitter här bredvid mej nu och ser så snäll och oskyldig ut, men du är fuuuuuuul Tove! FUL! MOHAHAHA
Biter på naglarna gör hon med, hon gör det precis nu, och det är ÄCKLIGT! Men hela hon är äcklig, men hon behöver väll inte göra sig äckligare än vad hon är? Alla vet ju att bita på naglarna är som att slicka på toalett ringen på en offentlig toalett! FYFAAAAAAAN!!!! UUUUUUUUUSCH!!!!

Ne jag skojar bara lite med er, hon är jätte snäll och söt o så, jag skulle aldrig ha haft en bild på henne på min header om jag inte tyckte om henne liksom ;)´Jag tycker att ni ska gulliga och kolla hennes finis blogg och kolla vad hon har skrivit om mej :) jag har inte kollat själv än, ska göra det så fort jag har skrivit klart :) Och det har jag gjort nu, brudar :* http://toveankarman.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0