PARTYYYYYY

Okej brudar, nu är det såhär, att ikväll blir det feeeeest ! Guttans guttans!
Just nu sitter jag bara hemma och segar, men ska snart sola sen måla naglarna... Eller ne, jag ska måla naglarna nu sen sola :* Puss på det !
Spelat lite gittar och sjungit har jag gjort med, det är alltid kul :) Men jag vill ha mina låååånga naglar tillbaka :( Kan ju ha långa naglar nu, men då kan jag bara ha det på högerhanden, INTE snyggt :(
Saknar min franska manikyr som jag gjorde själv lite då och då, men jag använde för det mesta en sån där vit penna man drar med under naglarna så dom blir vita! Det rekomenderas verkligen!!
Men har inte haft det på jätte länge - för som sagt, började ju spela gitarr..
Kolla in mej på youtube och kommentera lite :) Alltid kul att veta vad folk tycker! Kolla in mina videor fan :)
http://www.youtube.com/user/Tiillaa


Jag skriver ikväll skulle jag tro :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0