Niagrafallen i näsan?!

Förskyld som ett as.. precis när jag har blivit frisk så blir jag sjuk igen, buhu! Livet är allt hårt ibland!
Och när man tror att det inte kan bli värre så slutar vi vid 4 idag, fyfan!
Det enda stora pluset idag är att det var god mat - fan så tjock jag är då!
Hem idag, sola, sen hem till min man, grrr!
Ne men det blir inte så mycket "grr" eftersom båda är sjuka!
Imorgon är det första december, och jag har gjort en jätte fin julkalender som jag har som bakgrundsbild på datan, som jag ska kryssa i för varje dag som går :* Jäääääättefin :)

 

Jag och Tove sitter själva i studierummet i skolan, så vill ni komma hit o mysa så är det bara att slå en pling :*

Men hellst vill jag att min fina man kommer :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0