Förlåååååt gullungar!

Förlåt för att jag gör er olyckliga genom att inte upp uppdatera bloggen!
Och jag ska väll skriva som alla andra skriver med då - Jag ska försöka skriva mer.. hihi :*
You love me, you love me!

Festade i fredags fast jag var sjuk och då gjorde jag, tove, dorina och Sara en video som jag skulle lägga upp på bloggen, Måste ses!. Den kommer upp någon gång när jag har tid.. I´m a busy women, you knooow :)

Om jag hinner ska jag sola när jag kommer hem, fast har redan solat 2 gånger den här veckan, och det är bara onsdag, så kanske inte så smart att sola idag med då.. hmm, sånt som märks :)

Jag funderar på att hoppa av gitarren och börja sjunga igen istället.. Orkar inte hålla på o träna på gitarren och hålla på och förstöra naglarna :( Gud så fjortis jag låter.. Men jag menar inte så, dom spricker och håller på o äcklar sig, och orkar inte med det! Men det msåte jag ta och fråga pappa om :)

Måste dra nu, kan inte lova att jag kommer uppdatera idag eller imorgon, eller inom den kommande veckan, för det är sånt som märks.. Och jag ska inte ge er falska förhoppningar :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0