Tjulululuu!

Gud så skönt att va hemma! Ni anar inte!
Och jag är såå nervös inför imorgon, jag längtar verkligen!
Jag är som ett litet barn :) Alltid nervös typ en vecka innan jul, men när det är 2 dagar kvar så är jag så nervös så jag håller på o spricka! Hur många av er har det så ? ;)
Men jag kanske är så för att jag vet att jag får så mycket och min mor och far köper nästan alltid det jag vill ha ;)
Höhö, ne det får ni tro hur mycket ni vill på :)
Men den jag längtar mest efter är Tims paket till mej! Mwihi! Jag sitter bara en meter ifrån det och det är stooort :*

Vad har ni önskat er i julklapp då ? ;) säger ni så ska jag nog kunna fixa fram det! Min rika pojkvän betalar nog om ni är snälla :) Pratar jag med han så löser det sig, han gör allt för mej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0