Tjena Pullor :*

Vilken j*vla dag, massa snöande och det är typ storm!
Med det blev gottigott när jag kom hem till min man, tacooos ;)
Sen blev det att gå till elgiganten för tim skulle köpa dig nått jävla spel,
och nu har han fastnat där uppe vid sitt Xbox, under tiden har jag bara suttit nere och kollat på tv och måla mina naglar - som jag förövrigt måste göra nått åt! Lösnaglar kanske? Mela hade ju fixat sina på nåt billigt ställe och dom verkade sitta ashårt :) Mina bara går av hela tiden, blir så ledsen, dom som var så fina innan jag började med gitarren :( Saknar mina fina nagellack, hittade det vita herromdagen men tror ni inte korkj*veln va uppskruvad så den va helt torr och funkade inte :( Som jag har sagt innan, livet är hårt, och det håller nog alla med om!

Har blivit sugen på att tattuera mig igen, fick ju inte göra på underarmen innan jag fyllt 18 och blabla, men nu är det bara ett halvår kvar, så det första jag gör är att fixa det :) Så jälle snyggt är det , tyck vad ni vill!

Kommer ha så jävla mycket tattueringar när jag dör så det är sjukt :D Har ju pratat om att göra pussmunnen på min stjärtis med ett tag nu, en liten bara, kan ju inte kosta så mycket, så kanske blir efter jul när jag får pengar? ;) Kör fan på det :D

 

Rita ut :) 



Klar, supernöjd då, fast nu tycker jag den är för liten :(

 


Kommentarer
Postat av: Mille

Alltså,,, om du blir fet så blir'en ju större ;OOOOOOO

2009-12-18 @ 16:32:31
URL: http://bubbleprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket kostade den?

2009-12-18 @ 17:46:01
Postat av: Tillan

2000 :)

2009-12-18 @ 17:59:36
URL: http://stjaartis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0