Söndag morgon, tredje advent :*

Bruuuudar , nu är det mindre än en vecka kvar tills vi slutar!
Så jävla skönt är det :)
Fast det känns som vi har massa att lämna in i skol-helvetet den här veckan :(
Typ idé&kulturhistoria, engelska, svenska! Fyf*n..

Måste handla klart mina julklapar, har bara köpt till en, 3 återstår :(

Hatar verkligen att handla julklappar!!!!

 

Igår va en mysig dag, jag och Tim hade det huuur bra som hellst, ytterst ovanligt ;)
Vi hade det varmt och skönt i husvagnen.. Men Tim väckte mig någon gång inatt och sa åt mig att sätta på värmen, men det gick inte! Gick ut och kollade, och pappa hade råkat dra ut kontakten! Bajs på han!

Sviiinkallt va det! Men i morse när man vaknade igen så va det varmt och skönt igen :)

Nu blir det L word (och äta) - har börjat kolla om alla säsonger.. (y) Sen blir det sola, som vanligt när jag är hemma, för det finns verkligen ingenting att göra hemma, så då passar det väll huuur bra som hellst att bara kunna lägga sig i ett solarium och sova och samtidigt bli brun? ;) Bli fin utan att lida pin (a)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0