Sådär...

Jag känner mig lite bättre nu, har varit duktig och jobbat matte, solat och ätit!
Tim och hans mor kommer och hämtar mig snart skulle jag tro, om Tim inte ändrar sig och vill sova här istället!
Hoppas vi sover här (a) Det är mysigt att sova i husvagnen och bara ligga där inne i värmen och kolla på film och bara mysa sönder!
Imorgon är det skola.. igen.. Usch, har blivit så skoltrött, som tur är, är det mindre än 2 veckor kvar till lovet :)
Och jag som inte ens köpt julklappar än :O Jag vet verkligen inte vad man kan köpa!

Tim hörde av sig nu, och han kommer hit och stannar här, guuud så skönt :) Puss på min lilla älskling!
Jag vet att ni tycker att det här är typ världens tråkigaste inlägg, men just nu är jag inte särskillt intressant, tyvär :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0