Längtar!

Hej alla undrabara läsare (fast ni suger på att kommentera)
Och.. ni är inte så många, men av alla som läser så kan det väll va någon som kommenterar? <3
Jag längtar hur som hellst till imorgon :) Då ska jag, Tove och Nicki sova i min husvagn i käraste ankarsrum!
Ska bli kul att träffa Nicki, det va länge sen :) Ta inte illa upp Tove, ska bli kul att träffa dej med, för det var sååå jätte länge sen vi sågs :)
Det ska bli skönt att bara få snacka en jävla massa skit och bara chilla ;)
Får väll se om vi fryser ihjäl över natten!
Har ni inget att göra är det ju bara att slå en pling och komma förbi :) Om vi nu inte är upptagna, grr ;)
Vet inte om det blir en eller 2 nätter, hmm, massa krångel x)


Kommentarer
Postat av: annicki.blogg.se

det blir en natt :) men imorgon kommer jag det ska bli kanonens, härliga bilder där ja :D

2009-12-28 @ 23:32:01
Postat av: nathalie

svar: Tack så jättejätte mycket !

Det där gjorde min dag :)

2009-12-29 @ 15:50:41
URL: http://nattet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0