JUUUUUUUUUL!

Nu jävlar! Nu är det julafton, men det är natt så jag får inga paket nu iaf! Stackars lilla mej :(
Men fyfaasen så nervös jag är ! Inte en chans att jag kommer kunna sova! fuck this shit!
Jag och Tim ligger i min säng och kollar på "ett päron till farsa" samtidigt som vi bombar våran kontaktlista med "god jul sms".. Vi är allt lite snälla och omtänksamma :*
Och från det förra inlägget, det verkar inte som någon vill ha nått av mej och Tim, synd för er!
För Tim har en hel del pengar som vi kan spendera åt er mina kära läsare! Men skit i det då, bara mer till moi! :)
Mwihi! Nu ska jag lägga mig och suga lite snopp :* God jul och ett gott nytt år till er alla önskar jag och Tim <3
Därför slänger jag upp några gamla bilder på oss från 2 år tillbaka :)







Och så en liten pussbild där för att friska upp gamla minnen :)
<3




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0