Tråkig blogg = ingen läser

Min blogg är såå tråkig! Så nu har jag besämt att jag ska börja med alla fjortis grejer som alla gör! En dag i veckan kör jag "hiss&diss" och varje dag ska jag ha "dagen outfit" huur fult klädd jag än är ;) Ska lägga in minst 3 inlägg varje dag, så håll koll på min lilla bloggis :) Ska även köra med "frågestund" och jag kommer svara på allt, och ärligt med ;) Kommer bli videoinlägg och sånt fjortisskit ;)
Kom med förslag, nakenbilder kanske? :D MWhihi, ne så kul ska vi inte ha ;)
Imorgon kör jag igång ;)



Kommentarer
Postat av: Linnea

Men du har ju massa läsare ju!

2009-12-20 @ 14:03:05
URL: http://neaklasen.blogg.se/
Postat av: Linnea

Okej men det är mkt bättre än min iaf som har typ fyra som högst haha.

2009-12-20 @ 14:24:22
Postat av: Anonym

Nej varför ?! Bli inte en av dom där fjortisarna :(

2009-12-20 @ 14:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0