Ingen läser rubriker ..

Haalluuuu! Eller chacha bloggen ;)
Tim och jag sitter och kollar på madagaskar, huuuur tråkig som hellst :(
Hoppas det är nått bättre på tv:n under kvällen! Hmm, vet inte om jag och tim ska på bio vid nio, 2012 :D
Han ville inte gå själv med mej för han tycker det är tråkig tydligen , buhu! Så ska väll försöka hitta någon som vill gå med oss!

Jag kom ut ur duschen för ett tag sen och ni fattar inte hur sjukt skönt det var att raka benen :O
Tim blev lite smått äcklad när han såg mina ben innan och sa att han aldrig mer skulle kunna bli kåt på mej :o vad fan menar han med deeeet dååå? Jag trodde sånt va inne? :(

Hahahaha, men seriöst, tänk er om håriga ben på tjejer skulle va inne. Typ massa hår under armarna som är så långt så det kan flätas, grrrrr ;)
Nån gång i tiden kommer det säkert bli mode ! ;)






Hmm, ja kanske de? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0