Home!

Nu är jag hemma igen, åkte hem ifrån skolan tidigare för jag hör ju endå ingenting, så jag sitter ju bara där som ett jävla frågetecken i alla fall (y)
Jag har tagit ur bacon ur frysen som jag ska steka och äta upp, muuuums, fett på hög nivå, det gillar vi :)
Fast behöver ju inte bry mej så mycket om att det är fett i , det sätter sig ju inte på mej i alla fall.. Det är både bra och dåligt, bra för jag inte blir fet och dåligt för jag har sveriges minsta tuttar :( Planka!
Jag tycker jag börjar bli väldigt duktig med att uppdatera bloggen, eller hur? :)

Hörreni, snart är det julafton :D Och jag har en jätte bra önskelista :)






Kommentarer
Postat av: Lisa

Vaddå planka :O äru dum eller -.- du har ju fan stora tuttar och mjuka ;) jag är planka!!!!!

2009-12-02 @ 20:18:55
URL: http://lisasofiapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0