Hemma igen!

Så! Nu har man vatt på stan och handlat de sista julklapparna! Guud så skönt! aldrig mer, om det endå gick ..

Blev en glamourös middag med vatten ;) Det enda jag har ätit idag med, inte likt mej!
Det värsta som finns är fan "bantande" fjortisar.. "Åh nej, jag är så fruktansvärt tjock, jag måste verkligen banta! Åh jag vet, jag lägger upp en bild på ett glas vatten på min blogg och säger att det är det enda jag har fått i mig idag! Ja det gör jag.. Alla måste tycka att jag är såå mogen då"
Ja, ni avgör, moget? ;) Enligt mig: NEJ! Det är inte ett dugg moget. Så fruktasvärt töntigt!
Jag är nog den enda i hela världen som inte har försökt banta - inte så att jag behöver heller ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0