Här har ni era svar :)





Fråga: Om du fick välja vilken kändis du skulle få vara vem skulle det vara då?
- Svar: Hmm.. svår fråga! Kate French skulle nog va ett rätt svar :)
Så jävla snygg!


Fråga:
Vad väger du? Längd?
- Svar: Är väll 1,72 typ och väger 45kg :)


Fråga:
Gillar du tjocka killar?
- Svar: Hahaha, lustig fråga! Njae, gillar dom nog inte, skulle aldrig
kunna tända på dom ;o


Fråga:
Är din kille bra i sängen?
- Svar: Wtf? Klart han är!! :)






Fråga: Sex eller mys?
- Svar: Jag säger nog båda :)



Fråga:
Är du bi?
- Svar: Jadu.. tell me? :) Ne men jag vet inte! Jag tror inte det finns nått som heter homosexuell och heterosexuell, jag tror alla är bisexuella! För det är väll egentligen inte kön man blir attraherad av utan personlighet, kille som tjej! Så enligt mej är alla lite bi iaf :)



Fråga:
Har du löshår?
- Svar: Nej det har jag inte :) Det fulaste som finns är att ha löshår när det verkligen syns att man har det! BIG no no! Men det skulle inte synas på mej om jag hade löshår ;)







Fråga:
Vart har du köpt dina rosa uggs och för hur mycket?
- Svar: Din sko, 299 kr :)



Fråga:
Är du oskuld?
- Svar: hah! det tror jag att jag redan har svarat på om jag säger att min kille är bra i sängen :)
Nej, inte oskuld :)


Fråga:
Ditt längsta förhållande?
- Svar: Med Tim nu, allt som allt är lite mer än 22 månader :)






Fråga:
Vilken är din narturliga hårfärg?
- Svar: Jadu, sån där ful färg, typ blond, råttfärgad.. Som nästan alla har :)
På bilden är min narturliga hårfärg! Kolla så låååångt! Där gick jag i 7:an, precis
innan jag började färga håret




Fråga:
När ska du erkänna att du vill ha mej? / Tove :)
- Svar: Men lilla gumman, jag har redan erkännt att jag vill ha dej :*



Fråga:
Varför solar du så mycket? Är du inte rädd för hudcancer?
- Svar: Jag tycker om att va brun, man känner sig fräsh och man behöver inte känna att man måste ha puder eller brunkräm, för man är inte blek i vilket fall :) Jo klart jag är rädd för hudcancer.. Jag har hört att solar man en gång så ökar chansen till hudcancer med 50%.. Det är fan sjukt! Men jag tänker, varför skulle det hända just mig?... Det är ju hur många som hellst som solar liksom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0