Gomorgon! :*

Vaknade precis alldeles ensamen i min varma säng! Det va länge sen jag sov i den, och det var länge sen jag sov själv! Men det var skönt att få sova ut :) Mamma håller på och gör julgodis och blev sur när jag inte ville hjälpa till - men jag ligger hellre i min säng med datan och bloggar :*

Imorgon, om vi hittar skjuts till "stugan", och om motorn till båten fixar sig, så ska jag, Tove the best, Linus och självklart min man, åka ut till ön :) Där ska vi äta korv och åka pulka! Men det roligaste av allt, vi ska åka på Tims snöscooter :D Det är nått jag aldrig har gjort! Och så ska vi åka pulka bakom den :D
Åååh, längtar längtar! Fan så mysigt! Och jag vet att innerst inne blir ni så fruktansvärt avis!
Hoppas allt löser sig!

Vid 3 tiden drar jag mig in till Tim <3 Blir nog att svara på frågestunden med om jag orkar :)
Det blev en del frågor, vilket jag inte trodde! Puss på er underbara läsare! Ni bara höjs och höjs med varje dag som går! Keep it going! :*

Btw, vad tycker ni om min nya signatur? :) Jag tycker den blev super fin :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0