Gomorgon!

Jag är på ett sånt j*vla pisshumör idag asså! Eller nu iaf, det försvinner nog snart!
Det började med att när jag och tim ligger och sover så ringer hans mamma, och tim pratar så jävla högt i telefonen! Och då blir jag självklart as arg.. För jag har så sjukt svårt att somna om, om jag vaknar ! Suck!

Nu står han iaf i duschen så jag kan ta och lugna ner mig lite! Undrar om jag ska gå ner och överraska han? ;)

Jag gjorde en ny header igår kväll, men eftersom jag inte har photoshop, utan får använda mej av lovely paint hela tiden, så blir mina bilder inte så bra! Och det märkte jag imorse.. Va väll för trött eller nått igårkväll för att lägga märke till hur ful den va ;o Men kan i alla fall lägga in en bild på den så ni får se hur den ser ut :)

Där hade ni den med! Ska försöka fixa photoshop, för det är ju verkligen behövande har jag märkt nu!
Ska dra nu, ni vet vart ni har mej :) minst 3 inlägg per dag, så kom tillbaka babes :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0