Gokväll brudar :*

Sitter hemma hos Tim inne i värmen och myser :)
Ni måste ju bara hålla med om att det är sååå kallt ute, det suger!
Om exakt 15 min börjar Paradise Hotel med, får absolut inte missa! Någon åker ju ut ikväll :O
Slår vad om att det är Andreas fast man tycker till 100% att Rami ska ut!

Blir nog att göra ett packet nudlar, för fyf*n så goda eldorados nudlar är! Rekomenderas verkligen ;)
Imorgon blir det att dansa i skolan , väldigt läckert må jag säga :*
Hur seriös och snygg som hellst, :) Ne men seriöst, den är så fruktansvärt dålig så vi ska ha mask på oss så ingen vet vem som är vem! SÅ dålig är den! Usch så pinsamt det kommer bli!

Man får väll ta att bjuda på sig själv sådär sista dagen innan jullovet, som jag förövrigt längtar fruktansvärt mycket till! Ska bli hur mysigt som hellst! Grilla korv och åka pulka med brudarna! Grr på er :*

Sen är det ju bara en vecka kvar till jul nu.. Vill verkligen veta vad jag ska få av Tim ;o Tove, som vet om vad jag ska få, säger att hon skulle ha blivit jätte glad om hon var jag, medans Tim säger att han ska köpa något mer för om jag inte skulle bli glad... Såååå söt ju :) Men jag får väll vänta och se :)

Asså guud, jag skulle kunna skriva hur mycket som hellst, men det ska jag inte..

För ingen av er där hemma bryr sig om lilla mej iaf! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0