Godmorgon gullungar :*

Så, nu va julafton över, och det betyder - en vecka till nyår! Då j*vlar ska det supas ;)
Jag blev jätteglad över allt jag fick igår, slänger upp bilder :)


1000 spänn av mamma och pappa :)



En locktång av mamma och pappa :)



Min älskade Rosa morgonrock som jag verkligen ville ha!
Hur mysig och skön som hellst! Av mamma och pappa :)



Jäääätte sköna tofflor som jag ville ha tillsammans med morgonrocken!
Och jag fick dom :) Av bror :)



Behövande! Fick det av Tims mamma, säkert bara för jag använder upp deras jämt (a)



3 par tights av mamma och pappa :)



Den stora väskan för lite större grejer, parfym och så, den lilla för smink!
Detta fick jag av mamma och pappa! :) Men i den stora låg det även lite smått och gott..... :)



bl.a. det här låg i, glansspary, någon god tvål och body lotion! mums för kroppen :)



Rakhyvel med extra rakblad och rakgel, även detta låg i den "stora" väskan :)



Och så det sista som låg i väskan var den här parfymen som luktar as gott!



Fick även ett capo (stavning?) av mamma och pappa :)



Fick den här mjukisdressen av Älskling! Älskar den verkligen!! <3



Och sist men inte minst så fick jag den här fina rosa sjalen av mamma :)



Så, det var allt jag fick :) så för pengarna blir det att dra ner på stan på lördag med Tove :)
Vet precis vad jag ska köpa för skor det första jag gör! Slänger upp en bild på dom sen, för nu blev det väldigt mycket bilder , men ni överlever :) Hoppas ni hade en trevlig ju, för det hade jag :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ojdå, ja skrev i andra rutan, eller så äremin dator som laggar så de visas 2 rutor att skriva i, men ja skrev iafl att du sjunger jätte fint, har hört massa låtar när du sjunger, :) fick oxå sån där smink väska stor o liten, av min syster, jätte bra att ha ju!? :D

2009-12-25 @ 16:03:35
URL: http://malinhammarlundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0