Godmorgon brudar! :*

Martin får börja mitt inlägg :)



Godmorgon, godmorgon :)
Nu är det så att jag håller på att få damp, skrev värsta inlägget nyss med videor och grejer, men så gjorde jag nått så allt försvann!!!!
Så för att göra det här kort nu så lägger jag bara upp alla fina videor på mina fyllekompisar så kommer ni förstå vad jag gjorde under hela kvällen!
Dans, toa och en jävla massa knölfolk :*
Hihi, njut :)


Mina brudar :*




Videon är åt fel håll, men ni måste se, Maaaks ju :*



Det var i stort sätt min kväll :)

Kommentarer
Postat av: leni

fyfan för dig, ofta du inte filmade single ladies

2009-12-05 @ 14:47:24
Postat av: Lisa

man fan matilda, ta bort videon på migxD så jävla fuuuuul! -.-

2009-12-05 @ 16:12:51
URL: http://lisasofiapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0