...

Sitter hemma hos Tim just nu, kom precis in från en lång promenad med isa (tims jobbiga hund).
Det är svinit kallt ute..
Känner mig typ.. ledsen.. deprimerad.
Har nästan gjort klart ett bildspel om Alex<3 nu.. Började med den för ett tag sen, nästan precis efter att det hade hänt.. Håller fortfarande på lite med det, vill att det ska bli så fint som möjligt.
Men ni anar inte hur jobbigt det är att göra den, alla bilder man måste se framför sig hela tiden och texter man skriver, så man blir påmind hela tiden.. Jag kunde inte annat än att släppa tårar när jag visade den för Tim..

Alexandra, jag saknar dej så det gör ont...
Det enda jag vill är att du kommer tillbaka. Jag skulle kunna göra allt,
och det svär jag på! 
"Ugly maaaaan", kommer du ihåg? Jag saknar det, jag saknar hur du skrattade när jag sa det och du tyckte jag hade så rätt. Bara man nämner dej i skolan, eller bara man tänker på dej, det gör så fruktansvärt ont..

Man känner klumpen i magen och gråten i halsen.. Och jag vill inte känna så...
Jag vill ha dej här bredvid mej,
för jag älskar dej


Kommentarer
Postat av: Lisa

<3, saknaden är enorm! Du vet vart jag finns om du vill prata!

2009-12-14 @ 21:48:45
URL: http://lisasofiapettersson.blogg.se/
Postat av: Lisa

jaa, ska pröva ett par på fredag tror jag :D vill ha ett par varma vinterskor ;D <3

2009-12-15 @ 10:12:33
URL: http://lisasofiapettersson.blogg.se/
Postat av: julia

lilla gumman

jag tycker så synd om er alla



man får nog tänka på tiden man fick

och inte tänka "om"... det funkar ju inte

hur mycket man än vill det

<3!

2009-12-15 @ 16:48:38
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0