Damp!

Nu hände en sån där j*vla skitsak igen, då man har skrivit massor sen råkar man trycka på nått annat så det bara försvinner och man får skriva om allt! DET SUGER!

Aja, har iaf kommit hem, det första jag gjorde var att äta, mackor med massa ost, sen in i mikron, mums!

Efter det blev att klippa och fixa naglarna, spelade gitarr igår så dom blev helt förstörda, sen blev det att lägga i hårinpackning och sen lägga sig i solariumet. Det skönaste som finns är att somna när man ligger där och har det skönt :D

Jag har en känsla av att Tove kommer älska det här inlägget :*

Hihi, ska iaf åka in till stan nu till Tott och hennes fula man :)

Jag skriver nog ett inlägg när jag är där, så håll koll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0