Bed, sweet bed!

Gick inte till skolan idag vettni brudar! Stannade hemma hos tim i hans varma säng!
Vad är meningen med att gå till skolan när man bara har dans i 3 timmar och man kan endå inte va med och dansa för f*tt sprutan har gjort så jag knappt kan röra min feta arm!
Snart kommer iaf Tim hem, han är en liten skolkare som skiter i sin matte, dumma unge

Snart ska jag hoppa in i duschen med, och ett måste är att raka benen, FYFAAN! Mina ben är ingen fin syn!
Tycker nästan lite synd om Tm hihi :* Men vadddååå, jag tvingas ju ta på hans håriga ben varenda dag så :D
Rätt ska va rätt!! :)

Nu kom Tim, och han ska in på min blogg nu, FÖR FÖRSTA GÅNGEN! WWTTTTFFFF!!!????

Aja, alla älskar mej väll inte då :(
BTW, Har ni sett att det snöar?.... PÅ MIN BLOGG :D mwihihihi :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0