Älsklingar!

Alltså nu ska jag ta och förklara varför jag inte har skrivit på länge, eller ah.. ni fattar!
Jag lovade ju er en massa inlägg om dagen och allt sånt där fjortis-skit!
Men för 2 dagar sen var jag och Tove nere på stan pch shoppa gärnet,
och direkt när vi kom hem var jag typ tvungen att hoppa in i en dusch och direkt efter jag hade gjort mej klar var vi tvugna att bege oss till Didrik! Och vet ni vad jag gjorde mer den här stressiga jävla dagen?
Brände mej på locktången klockan 10 på morgonen och ni fattar inte hur ont det gjorde! Jag tog tag i locktången med hela handen, och fyh*lvete vad ont jag hra haft hela dagen! Vart jag än var va jag tvungen att ha snö på handen eller hålla handen under kallt vatten, för annars kändes det som hela jävla handen skulle brinna upp..

Och igår bråkade jag och Tim - som vanligt! Det va stelt mellan oss hela dagen men det va på kvällen det blev som värst, så jag kunde inte skriva nått igår, eller jag skrev ju en liten sak, men det nöjer väll sig inte ni med?
Men ska försöka komma igång :)

Nu har jag fått klaga av mej lite och ni tycker väll det är as kul att jag och Tim bråkar, för det gör linus!
Om Linus va med mej och Tim varje gång vi bråkar så skulle han kunna leva på det ! haha ;)

Men eeh.. Nu tänker jag inte jag skriva mer, för blir det för mycket text så orkar ni inte läsa..
Eller? ;)


Kommentarer
Postat av: tweeesssiii

men du vet ju va du ska tänka på varje gång du och tim bråkar så att du blir glad igen...när jag fia och matilda dansar ;) för vi har ju gjort ditt liv nu så :D älskar dig <3

2009-12-28 @ 15:19:22
URL: http://twessdahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0