2 dagar kvar!

Gomorgon Goddag :)

Vaknade nyss! Jag känner att jag inte har nått intressant att skriva!
En sak som kommer bli sååå mysig är att Tim sover hos mig imorgon tills torsdag, vilket är julafton :D
Fatta hur mysigt att vakna bredvid den man älskar - på julafton!
Alla har det inte lika bra som mej ;)
Och jag längtar så sjukt mycket efter Tims paket som jag ska få! ;o

Senare blir det att gå ner på stan och handla klart dom sista julklapparna!
Ska bli skönt att ha det gjort! Skulle va så sjukt mycket lättare om man handlade till sig själv!
Mwihi! Men nu ska jag fixa lite annat! Har inte alltid tid för er mina söta läsare :*
Men jag lovar att skriva sen :) Då kommer väll säkert dagens outfit med :) Ett videoinlägg från stan med kanske? ;)


Kommentarer
Postat av: sofia

God jul på dig kusinis =)

Hälsa familjen!

Puss

2009-12-22 @ 13:06:34
URL: http://diamantmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0